یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024

طرح تابستانی نشاط معنوی همزمان با سراسر استان آذربایجان شرقی، در امامزادگان شاخص تبریز در حال برگزاری است.

حجت الاسلام محمدرضا خلیلی سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شاخص تبریز خبر داد و گفت: این طرح در راستای فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی می‌باشد که با برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و تفریحی و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان دختر و پسر در برخی از امامزادگان تبریز در حال اجرا است.

وی از استقبال خوب دانش آموزان در این طرح خبر داد و افزود: کلاس‌های فوق، به صورت رایگان برای دانش آموزان برگزار می‌شود و هزینه های آن از طرف اداره اوقاف و امور خیریه تبریز تامین می‌گردد.

حجت الاسلام خلیلی در ادامه گفت: طرح تابستانی نشاط معنوی، همزمان با سراسر استان از 8 تیرماه آغاز شده و تا 25 مرداد ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تبریز، برگزاری کلاس‌های قرآن شامل روخوانی، روانخوانی، ترجمه و مفاهیم، و معرفی ائمه معصومین(ع) و شرح حال زندگی آنها ، برگزاری خیمه های معرفت و اردوهای تفریحی را از جمله برنامه‌های این طرح دانست و گفت: کتاب‌های آموزشی ویژه دوره ابتدایی، کتاب الفبا تا خدا، کتاب ویژه مقطع راهنمایی، سی راه بی نشانه و کتاب ویژه مقطع متوسطه هم نردبان‌‌ها و پرتگاه‌‌های زندگی است که در این طرح آموزش داده می‌‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha